BankID is for everyone

BankID is provided by Bankovní identita, a.s.

A solution based on a banking identity

A person in the 21st century needs about 70 passwords to work online. However, not all of them are adequately protected. In general, people have their passwords and all the data , their identity, in the greatest security with banks. From the beginning of 2021, they will get their banking identity not only into online banking, but also into the state portals. And since June, thanks to BankID, to company portals.

Our vision:
Make business easier for companies

We want to give companies the opportunity to offer the benefits of banking identity to their clients. With BankID, companies can connect to banks and provide their services to more than 6 million Czechs. And it's not just about signing up, so companies can even pre-fill out forms for (and we'll start signing contracts soon). In addition, the implementation of BankID is a simple and quite fast thing.

Who you can contact from our team

Jan Blažek
Member of the Board of Directors

PR, media, marketing - PR@bankid.cz

If you have an account with us and have a qustion of a technical nature, use the possibility of consulting through the development portal.

Bankovní identita, a.s.

Sídlo:
Smrčkova 2485/4
180 00  Praha 8 - Libeň

+420 737 895 582
www.bankid.cz

IČ: 09513817
DIČ: CZ09513817
Datová schránka: x6zjn6e

Obecné: info@bankid.cz
Osobní údaje: dpo@bankid.cz
Compliance: compliance@bankid.cz

Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 25672

Come to create the future with us

We are in Prague but work agilely - not only in offices, but also remotely. The use of state of the art technologies is a matter of course. And normally we communicate with each other in Czech, but English is not lost!

Who do we have a vacancy for right now?

IT administrátor

Vašim cílem bude nám pomoci, aby se z Bankovní identity a.s., stal běžný prostředek pro online ověřování a elektronický podpis v České republice. Náplní vaší práce bude pečlivá péče o vše, co je potřeba k plynulému provozu poskytovaných služeb, protože to se rovná spokojený zákazník. Spolupracovat budete s 1. a 2. úrovní podpory IT.

Vzhledem k tomu, že chceme poskytovat jen ty nejkvalitnější služby, je potřeba mít jednou měsíčně týdenní pohotovosti včetně víkendů a svátků. Jinak platí klasická pracovní doba bez směnného provozu.

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

  • Znalost provozu IT
  • Zkušenost s nasazováním nových aplikací do provozu a jejich následná údržba
  • Není pro tebe cizí práce s DevOps nástroji jako je GitLab
  • Dokážeš pracovat v prostředí Kubernetes a rozumíš provozu Microservices v této platformě
  • Výhodou je znalost Azure, Kafky, ELK stacku, Windows server a MS SQL Server
  • Výborné komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce

Práce plná možností

U nás budeš mít příležitost stát u zrodu zcela nových služeb na nově se formujícím trhu. A očekáváme, že své know-how budeš předávat kolegům, a naopak se učit to, v čem vynikají oni.

Jaké nabízíme benefity ke mzdě?

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • Plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den
  • Roční příspěvek 5 000 Kč na sport a kulturu
  • Příspěvek na penzijní pojištění (2 % z hrubé mzdy)
  • Služební mobilní tarif a příspěvek 3 000 Kč na pořízení mobilního telefonu

Že je vám pozice šitá na tělo? Tak nám co nejdřív napište na info@bankid.cz a do předmětu zprávy uveďte „IT Administrátor“.

Senior Solution Developer

Náplní vaší práce bude navrhovat a rozvíjet systémy Bankovní identity a.s., o další služby. Zároveň se budete podílet na přidávání nových funkcí do našeho Developerského portálu a implementovat napojení na nové datové zdroje pro rozšíření nabídky našich produktů.

Součástí práce je poskytování konzultací našim partnerům při návrhu jejich služeb a při integraci na naše rozhraní. A současně poskytování konzultací a poradenství v rámci integrace bank k platformě BankID i spolupráce s odborníky na autentizační procesy z bankovního a státního sektoru.

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

  • Znalost autentizačních protokolů OpenID Connect, OAuth2 a SAML
  • Zkušenosti s designem IT komunikačních systémů pro cloudovou architekturu
  • Schopnost navrhovat RESTová API rozhraní a jejich dokumentaci
  • Zvládáš vývoj v nejrozšířenějších programovacích jazycích Java a Kotlin
  • Dokážeš provést test implementovaného API řešení pomocí nástrojů jako je Postman
  • Není pro tebe cizí práce s DevOps nástroji jako je GitLab
  • Zkušenosti s agilitou v IT týmech
  • Denní práci s nástroji JIRA, Confluence, MS Teams
  • Výborné komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce

Práce plná možností

U nás budeš mít příležitost stát u zrodu zcela nových služeb na nově se formujícím trhu. A očekáváme, že své know-how budeš předávat kolegům, a naopak se učit to, v čem vynikají oni.

Jaké nabízíme benefity ke mzdě?

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
  • Plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den
  • Roční příspěvek 5 000 Kč na sport a kulturu
  • Příspěvek na penzijní pojištění (2 % z hrubé mzdy)
  • Služební mobilní tarif a příspěvek 3 000 Kč na pořízení mobilního telefonu

Že je vám pozice šitá na tělo? Tak nám co nejdřív napište na info@bankid.cz a do předmětu zprávy uveďte „Senior Solution Developer“.

Manažer/ka komunikace

Vaším cílem bude podílet se na budování nového řešení v ČR, které má potenciál významně přispět k digitalizaci Česka. Budete dělat osvětu BankID a vysvětlovat českým společnostem, co BankID je a jaké benefity komu přináší.

Náplní vaší práce bude definovat komunikační strategii společnosti a zajistit její realizaci, k tomu také patří příprava a realizace komunikační kampaně související se spuštěním služeb BankID, online a social aktivity.

Neméně důležitou částí vaší práce bude zastřešovat veškeré PR aktivity, připravovat materiály pro klienty připravovat brand, korporátní identitu a další.

Hledáme proto někoho, kdo přijme výzvu kompletně zastřešovat komunikaci naší nově vzniklé společnosti.

Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?

  • PR, marketing, online, sociální sítě

  • Zkušenost s přípravou strategie a exekucí komunikační strategie, převážně pro B2B, ale i B2C

  • Ovládáš nástroje online marketingu, víš o čem je LinkedIn a Twitter

  • Umíš spolupracovat s médii a starat se o PR značky a firmy – komunikace novináři

  • Není pro tebe cizí práce s klientskými výzkumy, umíš si je opatřit a číst z nich

  • Výborné komunikační dovednosti v českém i anglickém jazyce

Práce plná možností

U nás budeš mít příležitost stát u zrodu zcela nových služeb na nově se formujícím trhu. A očekáváme, že své know-how budeš předávat kolegům, a naopak se učit to, v čem vynikají oni. Budeš komunikovat nejen uvnitř firmy, ale i s agenturami, novináři,  bankami, firmami, které zavádí a chtějí zavést BankID. Není to nuda.

Jaké nabízíme benefity ke mzdě?

  • 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)

  • Plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den

  • Roční příspěvek 5 000 Kč na sport a kulturu

  • Příspěvek na penzijní pojištění (2 % z hrubé mzdy)

  • Služební mobilní tarif a příspěvek 3 000 Kč na pořízení mobilního telefonu

 Že je vám pozice šitá na tělo? Tak nám co nejdřív napište přes kontaktní formulář a do předmětu zprávy uveďte „Manažer/ka komunikace“.

In case of interest send an email to info@bankid.cz with you CV and position specified. Thank you.

Download

Pro novináře

Logo a Brand manuál (zip)

Pro partnery a firmy

Toolbox pro partnery a firmy  (zip pod heslem, více na partneri@bankid.cz)