O Bank iD
Bankovní identita je digitální ověření uživatelů poskytované bankami. Funguje v celé řadě zemí, u nás pod značkou Bank iD.
Od ledna 2021 mohou klienti českých bank používat svou bankovní identitu pro přihlašování ke službám státu, od června 2021 se mohou prokazovat svou bankovní identitou i u soukromých firem.
Společnost Bankovní identita, a.s. byla založena v září 2020, jejími akcionáři je 9 českých bank: Air Bank, Česká spořitelna, ČSOB, Fio banka, Komerční banka, mBank, MONETA Money Bank, Raiffeisenbank a UniCredit Bank.
Naše vize:
Digitalizovaný svět bez překážek
Digitální identita je bezesporu fenoménem 21. století a základním stavebním kamenem digitalizace. Bankovní identita je v celé řadě evropských zemí nejpopulárnějším způsobem identifikace, protože je pro uživatele přirozená a důvěryhodná.
My v Bank iD každý den pracujeme na tom, aby byl váš digitální život pohodlnější a bezpečnější. Chceme, aby se Bank iD stalo pro vás běžným způsobem identifikace ve veřejném i soukromém sektoru.
Usnadňujeme vám přihlašování, ověřování a identifikaci v online světě a umožňujeme digitálně podepisovat dokumenty.
Pro firmy je samotná implementace Bank iD jednoduchá, zároveň je to příležitost k rozsáhlejší změně a digitalizaci zákaznických procesů. Pro Česko je to šance, jak se posunout mezi digitální šampiony.
Na koho se u nás můžete obrátit
Marek Růžička
výkonný ředitel
Jan Blažek
předseda představenstva
Robert Brokl
obchod
obchod@bankid.cz
Veronika Wojewodová
partneři
partneri@bankid.cz
Leila Goulliová
marketing a PR
PR@bankid.cz
Máte-li otázku technické povahy, kontaktujte nás přes developerský portál.
Bankovní identita, a.s.
Sídlo:
Smrčkova 2485/4
180 00 Praha 8 - Libeň
IČ: 09513817
DIČ: CZ09513817
Datová schránka: x6zjn6e
Obecné: info@bankid.cz
Osobní údaje: dpo@bankid.cz
Compliance: compliance@bankid.cz
Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 25672
Pojďte s námi tvořit budoucnost
Kanceláře máme v Praze, ale pracujeme agilně – nejen v kanceláři, ale i vzdáleně. Používání nejmodernějších technologií je u nás samozřejmostí. Mluvíme spolu česky, ale angličtina se neztratí!
Pro koho zrovna máme volné místo?
V Bank iD zajišťujeme, aby lidé mohli svou bankovní identitu používat jako digitální občanku v online světě pro přihlašování ke službám soukromých firem. Čeká rozšiřování počtu zapojených firem i bank, takže potřebujeme někoho, kdo nám pomůže s poskytováním první úrovně podpory pro naše zákazníky.
Co tě u nás čeká?
Především se staneš součástí výborného kolektivu lidí v malé firmě, kam všichni z nás chodí rádi. V tříčlenném týmu podpory budeš úzce spolupracovat s IT vývojáři a produktovým vlastníkem. Na starosti budeš mít následující činnosti:
· Zajišťovat prvotní kontakt s našimi klienty, což znamená převzetí, kontrola, kategorizace a distribuce řešení hlášených incidentů v systému JIRA Service Desk
· Zahájit počáteční diagnostiku problémů a incidentů a pokud je to ve tvých silách, také je vyřešit
· Posuzovat rizika událostí a zvolit přiměřenou eskalaci s ohledem na bezpečnost a vysokou kvalitu poskytovaných služeb
· Sledovat průběh a dobu řešení incidentů
· Zajišťovat řádnou dokumentaci a uzavření všech evidovaných problémů, incidentů a žádostí
· Občas provádět testovací skripty v rámci nasazení nového release
· Kontrolovat a vyhodnocovat SLA poskytovaných služeb a připravovat související reporty
· Iniciovat zlepšení našich služeb na základě zpětné vazby od zákazníků
Jaké zkušenosti a znalosti byste měli mít?
· Výborné komunikační schopnosti ČJ a AJ, protože můžeš komunikovat i se zahraničními klienty
· Vstřícnost a empatii k potřebám zákazníka
· Zvládat stresové situace s klidnou hlavou a nepropadat panice
· Aktivní přístup k řešení situací a být pečlivý
· Rád/a pracuješ v týmu, ale umíš sám/a taky zatáhnout za provaz
· Jsi časově flexibilní
· Min. SŠ vzdělání s maturitou
· Schopnost práce s MS Office 365
· Zkušenost na podobné pozici vítána
Práce plná možností
Budete součástí týmu, který posouvá Česko do digitálního světa. Dbáme na vyvážení pracovního a soukromého života, proto nabízíme možnost občasné práce z domova. My ale do práce chodíme rádi, máme totiž opravdu krásné kanceláře u metra Palmovka s výhledem na Vltavu. A je jedno, jestli jsi introvert nebo si rád/a popovídáš s kolegy, u nás se budeš cítit dobře. Těšíme se, že budeš své know-how předávat kolegům, a naopak, pokud něco neumíš, u nás se to naučíš.
Jaké nabízíme benefity ke mzdě?
· 42 dnů volna (25 dní dovolené, 5 dní zdravotního volna, 1 den volna navíc každý měsíc pro skvělý work-life balance)
· Plně hrazené stravenky ve výši 100 Kč za odpracovaný den
· Roční příspěvek 6 000 Kč na sport a kulturu
· Příspěvek na penzijní pojištění (2 % z hrubé mzdy)
· Služební mobilní tarif a příspěvek 3 000 Kč na pořízení mobilního telefonu
· Multisport karta
Připoj se k nám co nejdřív, těšíme se na Tebe!
V případě zájmu nám napište email na info@bankid.cz a přiložte své CV, ozveme se. Děkujeme.